Salata de ananas cu surimi si salsa rosa


Vara se poarta salatele... si nu orice salate... ci salate exotice cu influiente mediteraneene, mancaruri un pic altfel, in care impletim ingredientele dulci cu cele sarate... asa cum v-am obisnuit pe blogul meu...
De data aceasta, m-am oprit asupra unei retete originale din sudul Spaniei si anume : Salata de ananas cu surimi si salsa rosa cu care particip la concursul “Gatesc sanatos cu Sun Food!” , iar pentru bloggerii care vor sa participe au regulamentul pe site aici : http://sunfood.ro/promotii-si-concursuri/concurs-bloggeri-culinari-iulie-2013


Ingrediente: (2 portii)
1 salata - preferabil salata iceberg ( eu nu am gasit nicaieri acum)
cateva batoane de surimi
jumatate de conserva de ananas Sun Food ( bucatele bine stoarse)
2 linguri de salsa rosa
-optional: cateva fasii de somon afumat si cativa creveti prefierti taiati foarte fin  ( fructele de mare se potrivesc f. bine cu salsa rosa si ananasul  imbogatind salata)

Pentru servit am folosit cosulete din foietaj


Modul de preparare este simplu: se spala salata si se taie fasii, batoanele de surimi si bucatelele de ananas se taie la aceeasi dimensiune si se amesteca toate impreuna cu salsa rosa. ( Daca nu gasiti acest tip de sos de cumparat il puteti prepara in casa amestecand cantitati egale de maioneza cu ketchup dulce si cateva picaturi de brandy). 
Pentru nota dulce din salata mea am ales conseva de ananas  de la Sun Food pentru ca are ingrediente 100% naturale, fara conservanti si ananasul isi pastreaza culoarea si savoarea in salata.
Salata noastra este gata si se poate pune pe masa direct in farfurie, dar pentru un mod elegant de servit eu am ales niste cosulete din foietaj pe care le fac ori de cate ori incalzesc cuptorul pt altceva.

Comentarii

Liana10 a spus…
Originala si foarte interesanta combinatia, bravo! Bafta!