CLOMPI, miercurea fara carne

CLOMPI, miercurea fara carne

 


Bine v-am gasit la o noua miercure fara carne. Astazi o reteta usoara pe care am imprumutat-o de la Daniel.

CLOMPI este un altfel de omleta, cu de toate.
Pentru cea de astazi, cred ca m-am indepartat putin de la reteta clasica, la care am ravnit atat de mult, iar voi puteti incerca cu orice ingrediente aveti prin casa.

Ingrediente folosite astazi

  • 5 oua
  • 1 legatura de spanac
  • 2ciuperci
  • 1 ardei rosu
  • 1 dovlecel mic
  • 1 praz mic
  • cateva rosi cherry
  • mozzarella gourmet de la Delaco
  • sare, piper dupa gust

Am tocat  toate legumele si pentru ca erau foarte multe le-am inabusit 1 minut inainte sa le amestec cu ouale batute.

Apoi am rasturnat totul in tigaie si am prajit la foc foarte mic.
Cand a fost gata, am rasturnat CLOMPI pe o lipie si am servit cu mozzarella din belsug.
Va invit la #miercreafaracarne a lui Daniel, unde meniul a fost bogat si variat.




Comentarii