Chiar si in bucatarie ai nevoie de unelte

Nu m-am gandit niciodata ca va voi povesti aici cat de important este sa ai un minim de unelte la indemana. Pana nu demult in casa mea nu era decat o surubelnita mica, un ciocanel  mic, parca de jucarie si un cleste. Restul uneltelor stau in cutie in masina.
Acum doi ani am renovat complet bucataria si cum totul era nou , nu m-am gandit ca as avea nevoie sa repar prea curand ceva.
Dar nu a fost asa. Intr-o seara pe cand gateam ceva, am auzit un fel de fasait, care dupa 10 minute a crescut in intensitate pentru ca mai apoi sa imi tasneasca apa de sub chiuveta.
Cand am deschis masca, am descoperit ca la unul din robinetii de la apa piulita se slabise si apa curgea in voie pe gresie. Am incercat sa strang cu un prosop, apoi am incercat sa pun clestisorul la treaba dar, acesta abia se deschidea 1 cm, nu ar fi cuprins teava.
Pana am reusit sa gasesc robinetul principal, pentru a opri apa in toata casa, am inundat bucataria, de am muncit cateva minute bune sa strang toata apa.
Ziua urmatoare am hotarat ca trebuie sa am o trusa de unelte bine echipata pentru a fii pe faza si sa pot interveni imediat in momentul in care mi se mai strica ceva in casa. Doar daca ai la indemana  tot ce iti trebuie, poti evita catastrofe in bucatarie si nu numai.
Si mi-am facut o trusa de scule serioasa. Am cumparat uneltele de pe Depozit-Online.ro . Acesta  este cel mai mare magazin online de materiale de constructii, finisaje, instalatii sanitare, mobilier de baie, electrice, scule si unelte.Au pe stoc cea mai variata gama de produse pentru casa , raport bun calitate-pret si cea mai diversificata modalitate de plata, inclusiv in rate fara dobanda.
Asadar va las si voua o lista de unelte care nu trebuie sa lipseasca din nici o casa.
-patenti
-surubelnite
-clesti
-cheie franceza
-ciocan
-cuter
-tot felul de suruburi si surubele
Astfel esti asigurat ca orice s-ar defecta in casa poti sa repari pe loc, nu sa pierzi timpul ca mine si sa inunzi bucataria.
Ba am gasit pe site si sfoara de toate tipurile . Si pentru legat friptura si borcanele cu muraturi  si chiar pentru intins rufele .
Tu ai o trusa de unelte? Daca nu intra pe Depozit-Online.ro si cumapara cateva. Nu stii niciodata cand vei avea nevoie.


Comentarii