Miercurea fara carne, 15 iunie


Bun gasit la o noua miercure fara carne.
Astazi am avut o zi WOW, a iesit soarele dupa zile lungi si mohorate, se simte miros de vacanta  ce mai... o #miercurefaracarne, perfecta.
Am renuntat la cafea de cateva saptamani, beau mult ceai si mananc fructe, iar pe timpul zilei imi prepar apa vitaminizata cu lamaie si ghimbir.
Astazi la micul dejun am avut o ceasca de ceai si cirese... Cirese am mai ciugulit pe tot parcursul zilei. Sunt atat de bune... mmmm

La pranz o minune de sos bechamel cu broccoli. Si pentru ca mie imi place teribil de mult acest sos, astazi va las si voua reteta.

Ingrediente:
40 gr unt
50 gr faina
300 ml lapte
200 ml smantana
sare si piper dupa gust
Intr-o tigaie neaderenta incalzim untul peste care adaugam faina, cand incepe sa sfaraie, se da de pe fos si se adauga laptele  putin cate putin, amestecand continuu sa nu se faca cocoloase.  Apoi se pune inapoi la foc foarte mic, se adauga smantana, se asezoneaza cu sare si piper si se fierbe 10-15 minute amestecand fara incetare.
Broccoli l-am fiert 5 minute in apa cu sare, cat sa se inmoaie putin dat totusi sa ramana crocant si plin de vitamine. Apoi l-am amestecat cu sosul bechamel.
Se serveste cald, simplu sau gratinat cu, cascaval.


Seara am pregatit legume cu orez, din acelea congelate, care se gasesc vrac pe la diverse supermarketuri.
Le-am pus in tigaie cu o lingura mare de unt si doua linguri de apa si in mai putin de 10 minute am avut cina gata.
Astazi m-am grabit si am luat-o inaintea jupanului Daniel care e ocupat cu meciul si ne arata cina de la #miercureafaracarne,  un pic mai tarziu


Comentarii