Miercurea fara carne, 6 iulie

Bun gasit la o noua miercure fara carne. Astazi am avut un meniu simplu.
Dimineata ceai, apoi am avut gustare cateva felii de fructe.
La pranz, cartofi noi prajiti in unt.
Imi pac foarte mult cartofii noi . Iar in acest fel sunt deliciosi. Nu trebuie decat sa ii curatati, ii fierbeti in apa cu sare apoi ii scoateti si ii prajiti in tigaie neaderenta in care ati pus cateva cubulete de unt.
Imi plac asa simpli, fara usturoi. Uneori cu sos de branza albastra, v-am spus miercurea trecuta cum se face.
Seara fiul meu a vrut paste . Probabil ar manca paste la orice ora, atat de mult ii plac.
Fierte al diente, cu ulei de masline si oregano, iar in seara asta cu praline de branza alba calcica, de la Delaco.
Pe parcursul zilei am mai rontait cativa biscuiti simpli si am baut ceaiul care.. omoara apetitul. Asa ca nu prea gatesc.
Daniel a avut si el un meniu delicios la #miercureafaracarne. Va invit sa trageti cu ochiul pe masa lui si daca doriti sa va alaturati si voi acestui proiect, in care o zi pe saptamana sa nu asezati in farfurie aceasta sursa de proteine, care din pacate in ultimul timp este de o calitate tot mai slaba.
Pofta buna fara carne!

Comentarii