Briose Barni




Cele mai simple retete sunt cele in care bati ouale alaturi de cateva ingrediente si compozitia rezultata o coci in forme.

Checurile sau pandispanele bunicii erau perfecte, doar ca banala felie nu este prea frumoasa , asa ca am inceput sa fac briose si cupcake. Acestea au moduri distincte de preparare, iar briosele castiga detasat la modul simplu in care se amesteca toate ingredientele.

Daca pe langa asta mai coacem micutele prajituri in forme spectaculoase, briosele se pot transforma in deserturi uimitoare, inedite, cu care iti poti impresiona si rasfata deopotriva familia si prietenii.

Acum ceva vreme ti-am povestit despre magazinul Web Pandortex, de unde am luat o forma de briose, din silicon, care in loc de clasicele forme rotunde, coace niste mandreti de ursuleti, pe care cel mic i-a devorat cu placere.

Ingrediente:
  • 2 oua
  • 110 g unt
  • 110 g zahar brun
  • 100 g faina
  • 2 linguri iaurt grecesc
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 lingurita cacao
Pentru copt am avut forma de silicon de la Pandortex .
Reteta este exact pentru aceasta forma, si vor iesi 7 ursuleti dragalasi, cu detalii atent conturate, astfel incat celui mic ii vor placea mult si ii va savura cu placere.


Mod de preparare:
Se bat ouale cu zaharul pana se albesc si devin cremoase, aproape la fel ca o bezea.
Din aceasta compozitie am luat o lingura pe care am amestecat-o cu pudra de cacao si am format labutele ursuletilor, asezand compozitia in cavitati, cu ajutorul unui cutit cu varf rotund.
Peste restul compozitiei se adauga zaharul vanilat, untul topit si racit, faina si iaurtul si se amesteca totul pret de cateva secunde pentru a se omogeniza.
Repartizati compozitia in forme si  coaceti timp de 15-18 minute in cuptorul preincalzit la 180 grade.



Compozitia este pufoasa, extrem de delicioasa, nu este innecacioasa si briosele au forma dragalasa de ursuleti Barni.
Ursuletii se desprind perfect din forma, nu se lipesc si au toate detaliile atent conturate.
Cana  este tot de la Magazin Web Pandortex.  Un cadou deosebit pentru cineva  drag.

Formele dragute si apetisante, ii vor face pe cei mici sa adore aceste briose.



Comentarii