Prajitura Milka



Nu sunt mare amatoare de prajituri care se prepara din cutie dar, aceasa prajitura am primit-o cadou si tot invarteam cutia prin casa neavand forma asa mica iar cea de carton care vine in cutie, nu mi-a inspirat prea mare incredere.

Cum am luat de la magazinul Web Pandortex o forma de silicon, felii de tort  m-am gandit ca este momentul potrivit sa prepar prajitura.

In cutie sunt 2 plicuri: unul cu faina, cacao si amidon si unul cu perle de ciocolata. Pe langa acestea , mai este nevoie de 2 oua si 70 g unt.

In plus eu am folosit si 100 ml frisca lichida.
In principiu acest tip de prajitura se prepara foarte usor.

Se bat albusurile spuma, iar galbenusurile se freaca cu untul. Apoi se amesteca totul impreuna cu plicul cu cacao si faina.


Compozitia rezultata  am impartit-o in cele 8 "felii" si am copt 20 de minute la 180 grade, in cuptorul preincalzit.
Feliile coapte se desprind foarte usor din forma, ramanand perfect conturate. Nu se prind si nu se lipesc de forma de silicon.
Pentru glazura am topit pciocolata, intr-un castron pe bain-marie, apoi am turnat ciocolata pe feliile de prajitura.
Am ornat fiecare prajitura cu un mot de frisca si cate un fulg de ciocolata.




Comentarii