Fursecuri americane- miercurea fara carne- 4 ianuarie

Miercurea fara carne

Bine v-am gasit la o noua miercure fara carne.
Astazi inca sunt in vacanta asa ca am dormit mai tarziu iar micul dejun a insemnat o ceasca mare de cafea verde.
La pranz am avut paste simple cu ulei de masline, oregano si busuioc.
Trebuie sa le incercati pentru ca sunt delicioase si va ajuta sa nu acumulati kg in plus.
Aceste paste se pot servi si la cina, cu usturoi si rosii uscate in ulei. Doar schimband mirodeniile , va parea ca aveti un nou fel de mancare.
Astazi vreau sa va arat o reteta de fursecuri americane, extrem de simpla, dar biscuitii sunt fragezi si deliciosi, dar mai ales aspectuosi.

Fursecuri americane 

Ingrediente:


    100 gr unt
    200 g zahar
    4 oua mari
    300 g faina
    esenta vanilie
    60 g cacao
    1 lingurita praf copt
    un varf sare
    *100 g zahar pudra pentru exterior

Reteta nu are un mod de preparare sofisticat.
Eu am amestecat zaharul cu untul topit, apoi am adaugat ouale, unul cate unul si la sfarsit restul ingredientelor.
Am amestecat totul cu o lingura de lemn.
Nu trebuie sa va faceti griji daca vi se pare cleioasa compozitia, deoarece trebuie sa o lasati 2-3 ore la rece, timp in care untul se va solidifica.

Din compozitie, formati apoi bilute de marimea unei nuci, pe care le treceti prin zahar pudra si le asezati in tava de copt, lasand distanta intre ele.

Se coc in cuptorul preincalzit, la 180 grade, timp de 15-18 minute.
Se lasa la racit inainte de servire.
Va invit si la #miercureafaracarne a lui Daniel, unde puteti gasi inspiratie pentru o zi al carui meniu nu contine carne.

Comentarii