MAGGI Fidelicios si creveti




Uneori ajungi acasa dupa o zi infrigurata si tot ce iti doresti e un dus fierbinte si o cana mare de supa.
Sau niste musafiri incognito ne dau peste cap planul unei seri in fata televizorului si trebuie sa gatesti ceva elegant si rapid, fara prea mult deranj .

Asadar, MAGGI Fidelicios este salvarea in oricare situatie.
Pentru 2 portii am avut 2 frigarui de creveti, aproximativ 200 g si doua plicuri MAGGI Fidelicios.
Este probabil cea mai simpla si mai aleganta si mai rapida ei.. si da, cea mai delicioasa supa.
Frigaruile erau cumparate, dar eu le-am scos mai apoi cozile pentru ca nu imi place s ale gasesc in farfurie.
Supa se prepara instant, eu am adaugat 200ml de apa clocotita (acum insa as face 200 ml supa de oase de peste)
Se amesteca toate ingredientele si se lasa 5 minute sa se intrepatrunda aromele... apoi se serveste cu placere.
Un plic de MAGGIe, contine:
  • Proteine:    7.1g/100g
  • Lipide:    22.2g/100g
  • Glucide:    48.8g/100g
  • Fibre:    0.1g/100g
  • Sodiu:    1.9g/100g
Valoarea energetica:    424kcal/100g
Ingrediente: fidea 91.7%: faina de grau, ulei vegetal de palmier, sare, usturoi pudra, corector de aciditate (carbonat de potasiu), stabilizator, condiment (turmeric), antioxidanti
Baza pentru mancaruri 7%: sare, potentiator de aroma , zahar, legume deshidratate in proportii variabile 0.3% (morcov, usturoi pudra, arpagic, frunze de telina, frunze de patrunjel, frunze de marar), aroma, amidon din cartofi, condimente (ghimbir, piper negru, turmeric, scortisoara, frunze de dafin, seminte macinate de marar, chimen), colorant (caramel amoniacal) (contine gluten), proteine hidrolizate de soia, uleiuri vegetale de palmier si cocos.

Ulei gatit 1.3%: ulei vegetal din floarea soarelui prajit cu cepa, antioxidant (extract bogat in tocoferol) (contine soia), colorant (beta-caroten).
Poate contine urme de ou, lapte, telina, mustar si seminte de susan.


Comentarii